Preskočiť na hlavný obsah

Proteinový šampón a balzám od Salerm Cosmetic

Ahojte!

Dneska by som sa rada venovala dvom produktom určeným na vlasy, ktoré som teraz dlhšiu dobu testovala. Tieto produkty som dostala v rámci spolupráce a to či stoja za vyskúšanie sa dozviete v tejto recenzii. Oba tieto výrobky vyrába Salerm Cosmetic.


Prvým produktom, ktorým by som začala je proteinový šampón zo Zlatej edície. Tento šampón bol špeciálne vyvinutý na dodanie proteínu a keratínu vlasovej pokožke a vlasom. Je vhodný po technickom zásahu do vlasov. Ale dá sa používať aj na hydratačnú a ošetrujúcu starostlivosť.  Keďže momentálne svojím vlasom dávam trošku regenerácie a nepoužívam žiadne farby tak som tento šampón práve používala na tú starostlivosť. Tento šampón chráni slabé a unavené vlasy. Chráni pred negatívnymi vplyvmi pri chemických zásahoch.


Šampón obsahuje prírodný hydrolyzovaný keratín - získava sa hydrolýzou vlny z oviec. Má hydratačné, zjemňujúce a vyhladzovacie účinky.
Neobsahuje silikóny. Obsahuje parabény a sulfáty (SLE,SLS). Je vhodný pre ženy aj mužov.
Cena: 149 Kč za 250 ml a môžte si ho zakúpiť na INhair.cz

Tento šampón má trošku zvláštnu vôňu. Nejako mi to nič nepripomína a tak Vám ju neviem popísať. Prvý krát mi trochu vadila ale časom som si na ňu nejako zvykla. Šampón vlasy rýchlo a bez problémov zbaví nečistôt. Vlasy nemám po použítí mastné. Pokožka hlavy je podľa môjho názoru zdravá, nesvrbí ma a nerobia sa mi ani lupiny ( doteraz som s tým nemala problém). Ak hľadáte objem tak žiaľ s týmto šampónom ho veľmi nedocielite. Ako nechcem tým povedať, že ak budete používať tento šampón, že budete mať vlasy spľasnuté, to určite nie, len nečakajte, že budete mať vlasy plné objemu. K vlasom je šetrný a na pohľad vyzerajú lesklejšie a zdravšie. V podstate mu nemám čo vytknúť. Vlásky sú hebké. Tento šampón je nutné používať aj s kondicionérom.

Druhým produktom, ktorý som spolu s týmto šampónom skúšala je proteinový balzám. Tento balzám patrí do tej istej edície ako aj šampón a tak sa jeden s druhým perfektne dopĺňajú. Ja som oba výrobky používala súčasne. Šampón sám o sebe vo vlasoch nevytvoril objem ale ak som použila aj tento balzám tak som už objem mala. Na mojích vlasoch bolo dosť vidno to, že som začala niečo iné používať. No aspoň podľa môjho okolia. Každý sa ma pýtal, že či som si s nimi niečo urobila a že čo to používam. Vlasy vážne vyzerali hneď od začiatku také zdravšie a hydratovanejšie. Sú proste plné života. Tento balzám je pre všetky typy vlasov. Je vhodný pre ženy aj mužov. Obsahuje silikóny, parabény a neobsahuje sulfáty (SLE,SLS).
Cena: 189 Kč za 250 ml a môžte si ho zakúpiť na INhair.cz


Kombinácia týchto dvoch produktov je fajn. Urobí krásne vlasy a človek už k tomu veľmi nemusí používať žiadne ďalšie balzámy, oleje atď. Určite ešte časom vyskúšam ako budú tieto produkty fungovať po farbení vlasov. Zatiaľ však neviem kedy presne si vlasy opäť nafarbím. Každopádne by som Vám to buď dopísala tu na blogu alebo na instagrame

Za poskytnutie týchto produktov na testovanie ďakujem e-shopu INhair.cz  kde si podľa mňa každý nájde tú vhodnú starostlivosť pre svoje vlasy.

Akú vlasovú kozmetiku práve používate? Zaujali Vás tieto produkty? Budem rada ak sa so mnou podelíte v komentári :-)

S pozdravom Zuzka



Komentáre

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár :-)

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Lacná ale účinná dekoratívna kozmetika

Ahojte! Dnes si môžete v mojom článku prečítať o troch produktoch z dekoratívnej kozmetiky, ktoré som v poslednej dobe testovala.

Trio od Uriage

Ahojte! Dneska tu mám pre vás článok o troch produktoch značky Uriage,ktorú určite dobre poznáte. Táto značka sa vyznačuje tým, že ich produkty obsahujú termálnu vodu Uriage.

Blond vlasy bez žltých tónov - Top 3 silver šampóny

Ahojte! Už ste si určite všimli, že som si opäť vlasy prefarbila na blond. Ja mám rada takéto zmeny a vôbec sa im nebránim. Pravidelne si farbím vlasy na čierno a potom na blond už pár rokov. Koncom minulého roka som dostala chuť byť opäť blondínkou a momentálne sa už pomaly približujem ku farbe, akú chcem. So sťahovaním tmavej farby príde niekedy aj ten nechcený žltý efekt a tak mám doma vždy fialový šampón. Dneska vám predstavím top tri šampóny,ktoré sa zbavia žltých tónov.