Preskočiť na hlavný obsah

Maybelline Master Strobing Stick


Ahojte krásky!

Ako Vám už názov napovedal dneska sa budem venovať jednému produktu, ktorý je určený na rozjasnenie pleti. Musím povedať, že v posledných pár mesiacoch som si veľmi obľúbila rôzne rozjasňovače a dneska by som Vám rada napísala o jednom, ktorý je za fajn cenu a je ľahko dostupný.


Reč je o rozjasňovači od Maybelline. Sú dve varianty. Ja mám doma č. 100 je to svetlejšia varianta, ktorá je skôr do ružova. Druhá verzia je tmavšia - je taká bronzovo zlatá a pre hnedšie alebo opálené žienky bude podľa mňa skvelá.


Táto tyčinka je krémová a je veľmi pekne pigmentovaná. Veľmi jednoducho sa s ňou pracuje ale odporúčam ju nanášať buď prstom alebo štetcom. Pri nanášani s tyčinkou si žiaľ môžte viac uškodiť ako pomôcť. Nemusíte si ju naniesť rovnomerne alebo sa Vám môže stať, že si s ňou zbytočne zmažete svoj make-up, čo by bola určite škoda. Je dosť krémová a možno nebude dokonalo držať celý deň na veľmi mastnej pleti ale na mojej zmiešanej drží perfektne. Zvládnem s ňou prežiť v pohode celý deň. Obsahuje mikro-jemné perly. Na tvári robí prirodzený lesk a pekne pleť rozjasní. Dávam si ju hlavne nad lícne kosti a potiahnem ju až smerom hore trošku nad obočie. Dávam si ju aj trochu na špičku nosu a nad hornú peru. Nezabúdajte, že všetko treba ale robiť s mierou. Určite sa zase nechcete lesknúť ako keby ste práve ubehli maratón a boli ste spotené. Na pleti je tento rozjasňovač veľmi príjemný, tvár je na tom mieste úplne hebučká a celkovo vyzerá tvár veľmi zdravo.


Ja som si tento rozjasňovač zakúpila na Notino.cz kde ho nájdete za 215 Kč.
Myslím si, že pomer cena a kvalita je skvelá. Balenie má 9 g a je vhodný určite aj na cestovanie, keďže nezaberie veľa miesta.

Tak ako ste na tom s rozjasňovačmi Vy? Používate ich? A ako sa Vám pozdáva tento?

S pozdravom Zuzka :-)

Komentáre

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár :-)

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Lacná ale účinná dekoratívna kozmetika

Ahojte! Dnes si môžete v mojom článku prečítať o troch produktoch z dekoratívnej kozmetiky, ktoré som v poslednej dobe testovala.

Trio od Uriage

Ahojte! Dneska tu mám pre vás článok o troch produktoch značky Uriage,ktorú určite dobre poznáte. Táto značka sa vyznačuje tým, že ich produkty obsahujú termálnu vodu Uriage.

Blond vlasy bez žltých tónov - Top 3 silver šampóny

Ahojte! Už ste si určite všimli, že som si opäť vlasy prefarbila na blond. Ja mám rada takéto zmeny a vôbec sa im nebránim. Pravidelne si farbím vlasy na čierno a potom na blond už pár rokov. Koncom minulého roka som dostala chuť byť opäť blondínkou a momentálne sa už pomaly približujem ku farbe, akú chcem. So sťahovaním tmavej farby príde niekedy aj ten nechcený žltý efekt a tak mám doma vždy fialový šampón. Dneska vám predstavím top tri šampóny,ktoré sa zbavia žltých tónov.