Preskočiť na hlavný obsah

Heart & Home vosky

Ahojte.

Dneska tu mám pre Vás článok plný vôni. Pred nejakým časom som dostala od Albi.cz na testovanie 4 vosky Heart & Home. Musím povedať, že toto je moja prvá skúsenosť s týmito voskami. Doma mám väčšinou Yankee Candle, nejaké dva vosky Wodwick a vosky značky Jemnô.


Tieto vosky sú zabalené v plastovom obale, kde je na prednej strane obrázok spolu aj s názvom toho vosku. Balenie má 26 g a vôňa má vydržať 8 hodín. Jeden vosk stojí 53 Kč. Vosky sú vyrobené z prírodnej zmesi sójového vosku, ktorý je šetrný k životnému prostrediu.

Prvým voskom, ktorým by som rada začala je "Popínavá růže", ktorá patrí do edície Cottage garden. Žiaľ tento vosk bol jediný, ktorý mi nesadol. Vôňa bola extrémne silná takže ho odporúčam určite do nejakého väčšieho priestoru. Vonia vážne po ružách ale môjmu nosu proste nevoňala. Po zapálení ma rozbolela z neho hlava. Takže ja by som si ho už nekúpila ale to neznamená, že nie je dobrý. Kto má rád vôňu ruží a potrebuje prevoňať poriadne svoj domov tak preňho je tento vosk skvelý.


Ďalšie tri vosky mi neskutočne sadli. Tieto sa môjmu nosu veľmi pozdávali.

Z edície Country Kitchen tu mám dva vosky.
"Francúzska vanilka" vonia krásne, sladko a príjemne po vanilke. Je to vážne skvelá vôňa. Nie je z nej cítiť žiadna chémia alebo umelina. Je ju cítiť ako keby ste si privoňali k vanilkovému krému. Je celkom silná a prevoňala mi celý byt. Čo sa týka výdrže povedala by som, že voňala viac ako osem hodín. 


"Sladké třešne" je vôňa sladká, svieža po čerstvo natrhaných čerešňách. Byt mi krásne voňal hneď od prvej chvíle. Je to veľmi príjemná vôňa. Páčila sa aj manželovi. Tie čerešne sú celkom výrazné, cítila som sa ako keby som ich práve trhala alebo jedla.


Posledným voskom, ktorý som mala možnosť vyskúšať je z edície Pure Elise. "Stmívaní" vonia príjemne ako nejaký parfém. Určite si túto vôňu viem predstaviť aj na sebe. Je to jemná sladšia vôňa, ktorá navodí aj v upršanom počasí skvelú atmosféru. Doma u nás vyhrala na celej čiare táto vôňa. Za mňa to je fakt dokonalosť.


Ešte by som Vám rada napísala, že ako vlastne vosky pálim. Každý vosk si vždy rozdelím na dve časti. Polovicu vosku dám do aromalampy. Ak mám chuť na druhý deň zapáliť si opäť tú vôňu čo mám v aromke rozpálim si ten vosk čo v nej je a dodám tam ešte ďalší malý kúsoček. Vosk vydrží dlho a vôňa je taká istá ako keby ste tam dali celý vosk naraz.

Tieto vosky som si musela rozdeliť nožom lebo len rukami som to nedokázala.

Všetky tieto vosky krásne a intenzívne voňali aj za studena.

Tak a to by už bolo všetko. Budem rada ak mi v komentári napíšete, že či ste už tieto vosky doma mali alebo aké kupujete najradšej vy.

S pozdravom Zuzka

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Lacná ale účinná dekoratívna kozmetika

Ahojte! Dnes si môžete v mojom článku prečítať o troch produktoch z dekoratívnej kozmetiky, ktoré som v poslednej dobe testovala.

Trio od Uriage

Ahojte! Dneska tu mám pre vás článok o troch produktoch značky Uriage,ktorú určite dobre poznáte. Táto značka sa vyznačuje tým, že ich produkty obsahujú termálnu vodu Uriage.

Blond vlasy bez žltých tónov - Top 3 silver šampóny

Ahojte! Už ste si určite všimli, že som si opäť vlasy prefarbila na blond. Ja mám rada takéto zmeny a vôbec sa im nebránim. Pravidelne si farbím vlasy na čierno a potom na blond už pár rokov. Koncom minulého roka som dostala chuť byť opäť blondínkou a momentálne sa už pomaly približujem ku farbe, akú chcem. So sťahovaním tmavej farby príde niekedy aj ten nechcený žltý efekt a tak mám doma vždy fialový šampón. Dneska vám predstavím top tri šampóny,ktoré sa zbavia žltých tónov.