Preskočiť na hlavný obsah

AVON Planet Spa Perfectly Purifying - Čistiaca maska s minerálmi z Mŕtveho mora


Ahojte!

Keďže som Vám v minulom článku písala o drahšej maske na pleť, dnes som sa rozhodla Vám dať typ na lacnejšiu masku. Túto masku podľa mňa veľa z Vás pozná ale možno ste ju ešte nevyskúšali. Nájdete ju v Avone. Viem, že je tam viac druhov ale mňa najviac zaujala táto Čistiaca pleťová maska s minerálmi z Mŕtveho mora.



Popis:
- dokonale čistí a detoxikuje pleť
- spevňuje a tonizuje pleť, zanecháva ju hebkú a rozžiarenú
- minimalizuje viditeľnosť pórov

Účinky:
Dokonale čistí a detoxikuje pleť, zanecháva ju jemnejšiu, hebkejšiu a pevnejšiu. Soľ z mŕtveho mora a bahno bohaté na minerály sú známe tým, že detoxikujú, odstraňujú nečistoty a pleť je vďaka nim zdravšia a obnovená. Vstrebáva prebytočný kožný maz a zlepšuje štruktúru pleti. Vhodná pre všetky typy pleti. Klinicky a dermatologicky testované.

Použitie:
Naneste na čistú pleť, vyhnite sa oblasti očí a pier. Nechajte pôsobiť 5-10 minút a dôkladne opláchnite. Používajte 1 až 2- krát týždenne.


Táto maska má modrú farbu a ľahko sa nanáša. Nechávam ju pôsobiť tých 10 minút pre lepší efekt. Pleť pekne vyčistí a zdá sa mi, že mám póry menšie a hlavne sú čistejšie. Vôňa je príjemná. Po použití nie je pleť nejako napnutá. Je vyhladená a hebká. Na pleti mám aj suché miesta, ktoré mi trochu vysušuje takže pre suchú pleť odporúčam po použití určite nejaký hydratačný krém. Pleť pôsobí sviežo a čisto takže za mňa áno. Určite ju odporúčam. Neviem aké sú iné ich masky ale túto som si obľúbila. Časom určite vyskúšam aj iné.


Tuba má 75 ml a dá sa kúpiť z katalógu Avon alebo ak nemáte túto možnosť tak si ju môžte zakúpiť na stránke Notino.cz

Poznáte túto masku? Alebo používate nejakú masku z Avonu? Budem rada a sa so mnou podelíte v komentári.

S pozdravom Zuzka :-)


Komentáre

  1. Masky z Avonu mám moc ráda. Tuhle jsem nezkoušela, takže určitě jí vyzkouším :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No toto je zatiaľ moja prvá :-) Určite treba vyskúšať :-)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár :-)

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Moja prvá GIVEAWAY

Ahojky Ako sa máte? :-) Ja celkom v pohode. Konečne je piatok a môžem si užívať voľno :-) Po 5tich nočných to vážne potrebujem :-) Minule som Vám sľúbila, že si môžte zasúťažiť na mojom blogu :-) Pôvodne som chcela aby to bol tajný balíček ale žiaľ nenašla som žiadnú peknú krabičku takže tento balíček uvidíte, že čo bude obsahovať ale čoskoro vymyslím na FB alebo instagrame nejakú súťaž, kde bude výhra prekvapenie :-) A o čo môžte súťažiť? 1. Balea peeling jablko so škoricou 2. Aussie Miracle Recharge Colour (balzám na farbené vlasy) 3. Arad krém na ruky  Recenzia 4. Balea malinový balzám na pery

Fenty Beauty By Rihanna - Lesk na pery

Neviem ako to máte vy, ale ja uprednostňujem určite rúž pred leskom na pery. Na leskoch mi vadí, že dosť lepia a stále sa mi na ústa prilepili aj vlasy. Každopádne som si minule jeden lesk na pery zakúpila a práve o ňom by som vám dnes rada napísala.

Lacná ale účinná dekoratívna kozmetika

Ahojte! Dnes si môžete v mojom článku prečítať o troch produktoch z dekoratívnej kozmetiky, ktoré som v poslednej dobe testovala.