Preskočiť na hlavný obsah

FURminator pre veľké psy s dlhou srsťou


Dneska som si pre Vás pripravila recenziu, ktorá je trošku iná ako tie ktoré tu robím. Dneska by som sa rada venovala svojmu psíkovi a jej vyčesávaniu. Keď sa na stránke Blogerky.cz objavila táto výzva tak som sa do nej veľmi rada zapojila. Doma mám Aljašského malamuta. Je to väčšie plemeno a hlavne dlhosrsté. Tie čo máte doma psíkov určite viete aké to je ak začnú plznúť. Moja Nefka zatiaľ až tak veľmi neplzne (aj keď už je vonku teplejšie) ale Furminátor sme s manželom na nej vyskúšali.



Pozitívum je, že vyčesávanie ju určite nebolelo a ani ju to nejako neťahalo, pretože po celý čas pekne držala. Myslím, že jej to bolo aj príjemné. Vyčesávanie je s týmto hrebeňom veľmi jednoduché a rýchle. Balenie obsahovalo aj kryt na čepeľ. Chlpy sa z hrebeňa vyberajú veľmi jednoducho a to stlačením jedného tlačítka. Ak by sa táto výzva uskutočnila trošku neskôr určite by som dokázala napísať o  Furminátorovi viac. O chvíľku sa začne Nerfritine plznutie vo veľkom a určite tento hrebeň plne využijeme. Zatiaľ sme ju pekne vyčesávali a je očividné, že už až tak veľmi nepĺzne. Srsť je lesklejšia a už o byte nezbieram len samé chumáče jej srsti.


Cena tohto Furminátora je vyššia ale aj môj manžel uznal, že fakt za tie peniaze stojí. Doteraz používal rôzne hrebene na vyčesávanie ale s týmto je najviac spokojný.

Časom Vám ešte napíšem na mojom instagrame ako som s ním spokojná po dlhšej dobe.

Popis produktu:

Redukuje pĺznutie až o 90%
Ja mám pre psov, ktorý majú váhu medzi 23-41 kg a s dĺžkou srsti nad 5 cm
Odstraňuje prebytočné a uvoľnené chlpy, lepšie ako kefa, hrebeň
Rozdeľuje prirodzený kožný tuk a napomáha k lesknúcej sa a zdravej srsti


Ja osobne aj s manželom určite tento výrobok odporúčame a tešíme sa na ďalšie jeho používanie.





Komentáre

  1. krásny psík, aj my máme jedného alebo chvalabohu je krátkosrstý takže to moc nepotrebujeme ;)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár :-)

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Moja prvá GIVEAWAY

Ahojky Ako sa máte? :-) Ja celkom v pohode. Konečne je piatok a môžem si užívať voľno :-) Po 5tich nočných to vážne potrebujem :-) Minule som Vám sľúbila, že si môžte zasúťažiť na mojom blogu :-) Pôvodne som chcela aby to bol tajný balíček ale žiaľ nenašla som žiadnú peknú krabičku takže tento balíček uvidíte, že čo bude obsahovať ale čoskoro vymyslím na FB alebo instagrame nejakú súťaž, kde bude výhra prekvapenie :-) A o čo môžte súťažiť? 1. Balea peeling jablko so škoricou 2. Aussie Miracle Recharge Colour (balzám na farbené vlasy) 3. Arad krém na ruky  Recenzia 4. Balea malinový balzám na pery

Fenty Beauty By Rihanna - Lesk na pery

Neviem ako to máte vy, ale ja uprednostňujem určite rúž pred leskom na pery. Na leskoch mi vadí, že dosť lepia a stále sa mi na ústa prilepili aj vlasy. Každopádne som si minule jeden lesk na pery zakúpila a práve o ňom by som vám dnes rada napísala.

Lacná ale účinná dekoratívna kozmetika

Ahojte! Dnes si môžete v mojom článku prečítať o troch produktoch z dekoratívnej kozmetiky, ktoré som v poslednej dobe testovala.