sobota, 29. apríla 2017

Brandnooz box apríl/duben 2017

Ahojky :-)

Dneska som si pre Vás pripravila ďalší zelený boxík, ktorý mi prišiel včera. To či sa ho oplatí alebo neoplatí kúpiť si musíte premyslieť samé :-)



1. Vitana Steaková omáčka Barbecue
Táto omáčka sa teraz určite hodí. Začína obdobie grilovačiek. Som zvedavá ako bude chutiť.
Cena: 39,90 Kč


2. Energit Dextróza sport
Sú dva druhy. Ja mám s príchuťou pomaranča, ktorý má zvýšenú dávku vitamínu C. Keďže práca na zmeny a k tomu aj cvičenie a staranie sa o domácnosť dá zabrať, tak určite to vyskúšam a dám Vám potom vedieť na instagrame, že či to má nejaký účinok.
Cena: 24,90 Kč (14 tabliet)


3. Mentos Say Hello
Novinka od Mentos s príchuťou maliny a pomaranča. Na každom cukríku je unikatný obrázok. V máji začne aj súťaž na ich instagrame.
Cena: 17,90 Kč


4. Kofila Design kolekcia
Klasika v novom obale.
Cena: 12,90 Kč


5. Dupetky Solené
Má to byť zdravšia alternatíva krekier. Dajú sa jesť samostatne ale aj so syrom, tvarohom alebo zeleninovým šalátom.
Cena: 17,90 Kč


6. Semtex Energy drink
Má špeciálnu edíciu plechoviek, pretože sa stal oficiálnym partnerom českého hokeja. Semtex originál 500ml má celkom 12 rôznych motívov.
Cena: 29,90 Kč



7. Májka S udeným mäsom
Nová príchuť v uzatvárateľnom baleniu a je bez lepku.
Cena: 24,90 Kč


8. Milka I love Maminka
Klasický dezert od Milky v novom balení ku dňu matiek :-)
Cena: 74,90 Kč


9. Maggi Špagety Bolognese
Rýchlovka pre tých, ktorým sa veľmi nechce variť. V boxe boli 2 balenia.
Cena: 34,90 Kč


Tak ako sa Vám tento box pozdáva? Ja mám zmiešané pocity. Všetko využijeme časom doma určite ale neokúzlil ma až tak nejako,


4 komentáre:

  1. Tyto boxy se mi zdají každým svým vydáním horší a horší -.-"

    eLblog

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tohle vydání se mi zdá že už je lepší :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Podle mě jim už dochází nápady, co do boxů dávat. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Miluju všelijaké omáčky od této značky a BBQ patří mezi mé oblíbené !

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :-)



blogger template by lovebird