Preskočiť na hlavný obsah

SEBAMED Sprchový gél spa

Ahojte!

Dneska by som sa s Vami podelila o takú menšiu recenziu. Je to moja skúsenosť so sprchovým gélom značky Sebamed. Tento sprchový gél používam už skoro dva mesiace. Sem tam ho striedam s inými sprchovými gélami. Hlavne ak chcem nejakú výraznu vôňu, keďže tento sprcháč má jemnú vôňu, ktorá mi pripomína čistotu a sterilitu nemocnice. Ako nie je to nejaká hrozná vôňa. Mne sa páči, len vo mne vyvoláva takéto pocity.




Tento sprchový gél je osviežujúci a veľmi rada ho používam. Stačí len malé množstvo, na hubke vytvorí fajn penu, ktorá umyje celé telo. Je prispôsobený na denné umývanie. Podporuje obnovu prirodzeného ochranného plášťa kože s pH 5,5. Neobsahuje alkalické zložky. Tento sprchový gél neobsahuje mydlo. Gél je modrý (ale taký priesvitný) čo ma celkom prekvapilo.

Pokožka je po umytí jemná a hydratovaná. V práci boli pred nejakým časom nejaké problémy a skoro všetci sa buď vyhádzali alebo mali aspoň problém potom čo sa osprchovali. Sčervenala im pokožka a svrbelo ich celé telo. Ja som nemala žiaden problém a tak si myslím, že mi k tomu pomohol aj tento sprchový gél. Pokožku tela nedráždi a myslím si, že je vhodný aj pre citlivú pokožku.

Cena: 89,90 Kč

Tento sprchový gél je fakt príjemný a rada ho používam. Občas ho fakt mením len preto, že mám chuť na nejakú výraznú vôňu v kúpeľni. Ja by som Vám tento výrobok odporučila. Nemám k nemu žiadne výhrady.


A aký sprchový gél používate Vy? :-)

S pozdravom Zuzka :-)

Komentáre

  1. Mám rada sprcháče bez mydla a parfémov, lebo sama mám veľmi citlivú pokožku :)
    Pozývam ťa na giveaway na mojom blogu :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Momentalne pouzivam prirodni rucne robene mydla :)
    Andreablog

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár :-)

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Moja prvá GIVEAWAY

Ahojky Ako sa máte? :-) Ja celkom v pohode. Konečne je piatok a môžem si užívať voľno :-) Po 5tich nočných to vážne potrebujem :-) Minule som Vám sľúbila, že si môžte zasúťažiť na mojom blogu :-) Pôvodne som chcela aby to bol tajný balíček ale žiaľ nenašla som žiadnú peknú krabičku takže tento balíček uvidíte, že čo bude obsahovať ale čoskoro vymyslím na FB alebo instagrame nejakú súťaž, kde bude výhra prekvapenie :-) A o čo môžte súťažiť? 1. Balea peeling jablko so škoricou 2. Aussie Miracle Recharge Colour (balzám na farbené vlasy) 3. Arad krém na ruky  Recenzia 4. Balea malinový balzám na pery

Fenty Beauty By Rihanna - Lesk na pery

Neviem ako to máte vy, ale ja uprednostňujem určite rúž pred leskom na pery. Na leskoch mi vadí, že dosť lepia a stále sa mi na ústa prilepili aj vlasy. Každopádne som si minule jeden lesk na pery zakúpila a práve o ňom by som vám dnes rada napísala.

Lacná ale účinná dekoratívna kozmetika

Ahojte! Dnes si môžete v mojom článku prečítať o troch produktoch z dekoratívnej kozmetiky, ktoré som v poslednej dobe testovala.