Preskočiť na hlavný obsah

Insight Damaged Hair

Ahojte!

Ako sa máte? Dneska je vonku chladnejšie a som po nočných a pred poslednou nočnou ale aj tak som sa rozhodla, že Vám tu dám moju skúsenosť s týmito dvoma výrobkami. Tento šampón a kondicionér používam už od Vianoc a musím sa priznať, že som sa do oboch výrobkov zamilovala. No ale nebudem predbiehať.





Takže značka Insight má rôzne druhy šampónov a kondicionérov a keď som si robila objednávku, tak bola moja voľba jasná. Vybrala som si produkty na poškodené vlasy. Moje vlasy boli dosť suché, bez lesku, bez života. Ja som dosť často experimentovala s farbami a z čiernej som išla na blond. Potom z blond zase na čiernu. Proste som vždy skúšala niečo nové. Pred Vianocami sa mi už čierna farba zmývala z vlasov a moje vlasy boli také obyčajné a fádne a tak som sa rozhodla, že s nimi niečo spravím. Najprv som začala tým, že som si prestala farbiť vlasy. To sa mi ešte úspešne darí. Neviem dokedy mi to vydrží ale zatiaľ mám už skoro svoje hnedé vlasy. Sem tam je ešte vidieť pozostatky farby ale časom sa myslím zbavím aj tej.

Druhou vecou čo som chcela zmeniť bola  starostlivosť o vlasy už pri ich umývaní. Netvrdím, že drogérkové šampóny a kondicionéry nie sú dobré ale zatúžila som vyskúšať niečo prírodné. Proste som chcela vidieť, že či pocítim nejakú zmenu.

Moje prvé umytie vlasov týmito produktami dopadlo pre mňa katastrofálne. Vlasy som mala po zmytí šampónu a kondicionéru tvrdé a strašne sa mi poguzlili. Myslela som si, že som už vyhodila zbytočné peniaze ale dala som im ešte druhú šancu. Musím povedať, že som veľmi rada, že som to spravila. Po dlhšom používaní som videla pozitívne zmeny na mojich vlasoch. Na dotyk boli jemné. Začali mi menej vypadávať, sú pevnejšie a neguzlia sa mi už až tak. Ľahko sa rozčesávajú a neelektrizujú sa. Ja som fakt príjemne prekvapená, že tieto výrobky zaberajú na moje vlasy lebo som toho už poskúšala strašne veľa ale nič mi až tak super nezaberalo. Určite na tom ma podiel aj to, že si už nefarbím vlasy ale zásluhu dávam aj týmto dvom výrobkom.

Dizajn sa mi veľmi páči. Sú to také 500 ml fľaštičky, ktoré majú pumpičky. Pumpička sa uzavrie jednoduchým otočením. Jedine negatívum je, že na cestovanie je to nepraktické balenie.

Použitie:

Šampón:
Mám polodlhé redšie vlasy a ja si dávam do vlasov asi tak dve napumpovania z pumpičky.  Šampón pení dostatočne. Vôňa nie je nejaká výrazná a neviem ju presne identifikovať ale je príjemná. Je priesvitný.



Kondicionér:
Kondicionéru si dávam menej. Asi len tak jedno napumpovanie. Dávam si ho do dĺžky vlasov. Nie ku korienkom. Dávam si ho až od časti, kde mi končia uši. Kondicionér vymývam z vlasov až kým nie sú také drsnejšie.



Celkovo som s oboma výrobkami dosť spokojná a som rada, že som ich vyskúšala. Jedine čo ma mrzí je to, že som si nekúpila aj masku na vlasy.

Tak a čo Vy? Poznáte túto značku? Používate niečo od Insight?

Budem rada ak sa so mnou podelíte v komentári.

S pozdravom Zuzka :-)

Komentáre

  1. Vôbec túto značku nepoznám, ale tieto produkty vyzerajú zaujímavo :D
    Môj blog: Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som ju objavila čistou náhodou na biobeauty 😁 Ale som rada,že som skúsila ☺

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár :-)

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Moja prvá GIVEAWAY

Ahojky Ako sa máte? :-) Ja celkom v pohode. Konečne je piatok a môžem si užívať voľno :-) Po 5tich nočných to vážne potrebujem :-) Minule som Vám sľúbila, že si môžte zasúťažiť na mojom blogu :-) Pôvodne som chcela aby to bol tajný balíček ale žiaľ nenašla som žiadnú peknú krabičku takže tento balíček uvidíte, že čo bude obsahovať ale čoskoro vymyslím na FB alebo instagrame nejakú súťaž, kde bude výhra prekvapenie :-) A o čo môžte súťažiť? 1. Balea peeling jablko so škoricou 2. Aussie Miracle Recharge Colour (balzám na farbené vlasy) 3. Arad krém na ruky  Recenzia 4. Balea malinový balzám na pery

Fenty Beauty By Rihanna - Lesk na pery

Neviem ako to máte vy, ale ja uprednostňujem určite rúž pred leskom na pery. Na leskoch mi vadí, že dosť lepia a stále sa mi na ústa prilepili aj vlasy. Každopádne som si minule jeden lesk na pery zakúpila a práve o ňom by som vám dnes rada napísala.

Lacná ale účinná dekoratívna kozmetika

Ahojte! Dnes si môžete v mojom článku prečítať o troch produktoch z dekoratívnej kozmetiky, ktoré som v poslednej dobe testovala.