Preskočiť na hlavný obsah

Veľký špeciál o vlasoch č.1

Ahojte krásky!

Tento článok som si pre Vás pripravovala dlhšie a dneska je ten deň, keď sa s ním s Vami podelím.
Dúfam, že sa Vám bude páčiť a že možno nájdete aj niečo nové čo stojí zato!

Tento článok bude celý len a len o vlasoch. Pretože vlasy sú korunou každej ženy! Či sú krátke alebo dlhé, či sú blond, hnedé, čierné alebo ryšavé, či sú s prírodné, s melírom alebo farebné. Proste nech už ich máte akékoľvek určite sa o nich staráte a snažíte sa aby každý deň vyzerali najlepšie!

Ja si svoje vlasy farbím dlhšie a na hlave som mala už rôzne farby. Mala som aj rôzne strihy, mala som ofinu, vlasy s melírom. Mala som farby od najsvetlejšej až po najtmavšiu (momentálna moja farba čierna! )

No keďže so svojími vlasmi dosť experimentujem, tak sa snažím aj o nich patrične starať aby nevyzerali hrozne.

V tomto článku by som Vám rada predstavila pár vecí, ktoré používam/používala som a na konci pridám pár vecí, ktoré by som rada vyskúšala.

Ako prvým by som začala vecami, ktoré som používala ako blondína. Nie je to až tak dávno a niektoré výrobky mám ešte doma (musím si už urobiť poriadok!)



Asi skoro každá blondínka Vám povie, že má doma nejaký ten fialový šampón. Je to tým, že žiaľ niektoré blond farby chytajú do žlta alebo časom, keď sa vymýva farba tak už to nie je tá blond akú si predstavujete! Ja som mala iba dva fialové šampóny a s jedným som bola spokojná a s druhým nie!

Najprv začnem tým, ktorý ma sklamal - a to je Balea. Síce ich výrobky mám rada ale tento šampón bol pre mňa veľkým sklamaním. Vlasy po ňom boli suché, bez lesku a ten výsledný efekt, ktorý mal nastať žiaľ nebol.

Naopak šampón Schauma Silver reflex bol ako keby stvorený pre mňa a pre moje vlasy! Šampón bol fakt fialový čo bolo milé prekvapenie po Balea šampóne (ten mal veľmi slabú fialovú farbu). Vlasy nevysušoval a žlté odlesky pekne stiahol. Používala som ho preventívne dvakrát do mesiaca keď som si chcela len udržať peknú farbu. Alebo som ho používala intenzívnejšie, keď som mala fakt vlasy do žlta! Tento šampón by som určite odporúčila. Je lacný ale účinný.



Keď ešte tak rozmýšľam, tak som mala veľmi rada fialové masky, ktoré boli priložené vo farbách Syoss. Krásne voňali a vlasy som po ich farbe a tejto maske nikdy nemala žlté!

Ďalším sklamaním značky Balea bol pre mňa tento sprej na Blond vlasy! Mala som aj intenzívnu kúru z tejto rady a tú som mala fakt rada! Sem tam som ju použila. Ale tento sprej no ach jaaj....celé zle ako sa hovorí. Ako prvé by som povedal to, že tento sprej fakt ale fakt hrozne smrdel! Bolo to horšie ako, keď si človek farbí vlasy s peroxidom! Hnusná, chemická "vôňa". Dúfam, že už nikdy nebudem nič cítiť takéto! na vlasoch to bolo tiež otrasné! Stále som to cítila. No odhliadneme od tejto "vône" a poďme na to čo sľubuje. A to je to, že vlasy budú viac blond. Po tomto spreji by mali byť aj odrastené vlasy svetlejšie a tým pádom by si človek nemusel tak často vlasy farbiť. No žiaľ mne to žiaden efekt nespravilo! Tento sprej je pre mňa veľké sklamanie. Je v ňom peroxid čo je aj dosť cítiť a vlasy mi strašne vysušil a tak som ho veľmi rýchlo prestala používať! Niekde som čítala, že pomáha tak teraz neviem či to mám len ja takéto divné vlasy alebo čo...


A teraz pozitívna recenzia. A tou je táto skvelá super maska na vlasy. Je to Schwarzkopf professional Blondme keratínová regeneračná maska pre blond vlasy. Mala som síce len malé balenie (kým som si kúpila veľké, tak som si dala zase čierne vlasy) ale bola som s touto maskou veľmi spokojná. Vlasy boli krásne lesklé, voňavé, vyzerali zdravo, boli hebké a príjemné na dotyk. Proste fakt dokonalá maska! Ak budem zase blond tak si ako prvé kúpim túto masku.


Šampón som nemala špeciálny na blond vlasy ale používala som tento od Schaumy - Fresh it up a k tomu som mala aj kondicionér z tej istej edície. Táto rada je špeciálna na mastné korienky a suché končeky. Podľa mňa sa im táto rada fakt vydarila! Obal je fakt krásny a vôňa je príjemná - svieža. Šampón mi pekne vlasy rozžiaril a nemastili sa mi už až tak čo je fakt pozitívne. Kondicióner mi zase pomohol so suchými končekami, ktoré už neboli také suché. Vlásky sa krásne a ľahko rozčesávali čo bolo fakt pozitívum. Takže ak ste doteraz váhali tak si myslím, že za vyskúšanie táto dvojka fakt stojí.

Samozrejme ku mojej starostlivosti patrili aj spreje a rôzné oleje. Najobľubenejším mojím sprejom bol a ešte stále je Schwarzkopf Gliss Kur - Liquid Silk. Je super na rozčesávanie, vlasy pekne uhladí a sú krásne lesklé. Používa sa po umytí vlasov, kt. sú už skoro suché alebo ktoré sú už suché a nezmýva sa. Za mňa sú tieto všetky spreje super. Krásne voňajú a na vlasy pôsobia len dobre. Práve mi dochádza tento môj obľúbený a tak som sa rozhodla, že vyskúšam teraz iný.


Čo sa týka olejov tak, niekedy som používala aj tento, s ktorým som bola spokojná. L´ORÉAL ELSEVE - hodvábny olej pre farbené vlasy. Tento olej som na vlasoch ani necítila. Nelepil mi ich a ani nemastil. Vôňa je celkom v pohode (ale nie je to moja šálka kávy). Môže sa použiť ako zábal ale aj len po umytí, kde sa votrie do dĺžok a koncov. Nedáva sa ku korienkom.
Dá sa využiť aj ako ochrana pred farbením (dáva sa deň vpred a vlasy by mal dostatočne ochrániť). Vlasy sú po ňom plné života ;-)



Ďalšie produkty sa dozviete už v ďalšom článku.

S pozdravom Zuzka :-)







Komentáre

  1. Ten šampón od Schaumy som mala a pravdupovediac vôbec som nevidela nijakú zmenu. Ani k lepšiemu ale chvalabohu ani k horšiemu, ale určite to neľutujem :D Super článok :D
    Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Taky jsem měla tu masku Blond me a musím s tebou souhlasit, byla opravdu dokonalá. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár :-)

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Moja prvá GIVEAWAY

Ahojky Ako sa máte? :-) Ja celkom v pohode. Konečne je piatok a môžem si užívať voľno :-) Po 5tich nočných to vážne potrebujem :-) Minule som Vám sľúbila, že si môžte zasúťažiť na mojom blogu :-) Pôvodne som chcela aby to bol tajný balíček ale žiaľ nenašla som žiadnú peknú krabičku takže tento balíček uvidíte, že čo bude obsahovať ale čoskoro vymyslím na FB alebo instagrame nejakú súťaž, kde bude výhra prekvapenie :-) A o čo môžte súťažiť? 1. Balea peeling jablko so škoricou 2. Aussie Miracle Recharge Colour (balzám na farbené vlasy) 3. Arad krém na ruky  Recenzia 4. Balea malinový balzám na pery

Fenty Beauty By Rihanna - Lesk na pery

Neviem ako to máte vy, ale ja uprednostňujem určite rúž pred leskom na pery. Na leskoch mi vadí, že dosť lepia a stále sa mi na ústa prilepili aj vlasy. Každopádne som si minule jeden lesk na pery zakúpila a práve o ňom by som vám dnes rada napísala.

Lacná ale účinná dekoratívna kozmetika

Ahojte! Dnes si môžete v mojom článku prečítať o troch produktoch z dekoratívnej kozmetiky, ktoré som v poslednej dobe testovala.