Preskočiť na hlavný obsah

BioBeauty krabička krásy


Ahojte kočky.

Tento článok bude len taký kratučký pretože viem, že ste určite čítali na viacerých blogoch čo obsahovala biobeauty krabička krásy.
Ja som si po ňu bola ešte len cez víkend, keďže boli nejaké problémy s dodaním. A tým pádom som Vám nemohla napísať skôr čo obsahovala. Určite viete, že sa dala kúpiť na e - shope BioBeauty a tieto krabičky sa raz za čas objavia na tomto shope s obmedzeným množstvom kusov.






V krabičke boli dva plné produkty:

V mojej krabičke krásy som objavila zdravú Zdravú zubnú kefku Bamboo soft.





Milo ma prekvapila čierna tekutá linka značky Cosm´etika. Už minule som po nej pokukovala a som veľmi rada, že som ju získala v tejto krabičke.


Z malých balení sa tam objavili dve slovenské značky -  Soaphoria a Dulcia.


Od značky Soaphorie som tam mala Univerzálny Levanduľový balzám a soľ do kúpeľa Večná díva, kt. neskutočne krásne vonia.


Od značky Dulcia som tam mala regeneračný krém na ruky s nechtíkovým olejom.



Potom som tam našla vzorky:

Sophie la girafe baby -Detský krém na tvár

Yarok - Luxusný bio definujúci krém na kučery a končeky vlasov

Natura Siberica - Extra zpevňujúca maska na tvár a Extra zpevňujúci krém na ruky

 





Ja by som ocenila ak by tam bol napr. nejaký šampón alebo sprchový gél v plnom balení ale ani týmto balíčkom ma nejako neurazili :-)


A čo Vy? Kúpili ste si túto krabičku krásy alebo nejakú inú? Boli ste spokojné alebo nie?

Tento týždeň Vás čaká ešte jedna recenzia na krabičku krásy :-) Takže sa máte na čo tešiť :-)

Komentáre

  1. Taky jsem přemýšlela nad objednáním, ale nakonec jsem odolala. Krabička vypadá sice hezky, ale asi by mě více potěšily jiné výrobky. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ono je to vždy s tými krabičkami tak, že nie vždy sa hodia pre každého :-) Je to risk :-)

      Odstrániť
  2. Bola som na dva týždne u rodičov na Slovensku a keď som zbadala krabičku v predaji, tak som si tiež jednu objednala. Produkty ma potešili a som rada, že som skúsila, ale už si ju asi viac neobjednám, pretože som možno čakala niečo trošičku iné. Napriek tomu nie som sklamaná a produkty určite využijem :)

    pinkshaaark

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krabička krásy vyzerá naozaj celkom dobre. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No tak to áno :-) Už som zvedavá čo bude v tej ďalšej, kt. sľúbili do konca tohto roka ;-)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár :-)

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Lacná ale účinná dekoratívna kozmetika

Ahojte! Dnes si môžete v mojom článku prečítať o troch produktoch z dekoratívnej kozmetiky, ktoré som v poslednej dobe testovala.

Trio od Uriage

Ahojte! Dneska tu mám pre vás článok o troch produktoch značky Uriage,ktorú určite dobre poznáte. Táto značka sa vyznačuje tým, že ich produkty obsahujú termálnu vodu Uriage.

Blond vlasy bez žltých tónov - Top 3 silver šampóny

Ahojte! Už ste si určite všimli, že som si opäť vlasy prefarbila na blond. Ja mám rada takéto zmeny a vôbec sa im nebránim. Pravidelne si farbím vlasy na čierno a potom na blond už pár rokov. Koncom minulého roka som dostala chuť byť opäť blondínkou a momentálne sa už pomaly približujem ku farbe, akú chcem. So sťahovaním tmavej farby príde niekedy aj ten nechcený žltý efekt a tak mám doma vždy fialový šampón. Dneska vám predstavím top tri šampóny,ktoré sa zbavia žltých tónov.