Preskočiť na hlavný obsah

Toaletná voda Tenderly Promise od Oriflame


Ahojte. Dneska Vám chcem predstaviť novú vôňu od Oriflame. 
Kúpou tejto vône prispejete na svetovú nadáciu pre deti World Childhood Foundation.

Opis:
Srdce tejto elegantnej kvetinovej vône prekvitá veľkolepými tónmi kráľovskej bielej ľalie, hrejivými a vznešenými ako nežné objatie. V mnohých kultúrach patrí kráľovská ľalia ku kvetinám, ktoré predstavujú nevinnosť, narodenie a materstvo. Vôňu zdobia aj tóny kvetov pomarančovníka a kašmírového pižma.









A teraz čo si o tom myslím ja?
Ľaľie zbožňujem. Je to aj môj najobľúbenejší kvet a vždy, keď mám nejaký sviatok tak mi manžel jednu kyticu kúpi - vždy v inej farbe ;-) V túto nedeľu sme mali s manželom výročie a tak som dostala ďalšiu kyticu. Tentokrát žltú ;-) Pre mňa majú ľaľie krásnu vôňu :-)


A táto voňavka sa mi páči. Je to podľa mňa príjemná vôňa. Ale myslím si, že nie každej bude vyhovovať. Je sladšia a možno by z nej niekoho bolela hlava :D Je veľmi svieža a hlavne kvetinová :D Tie kvetiny je tam veľmi cítiť. Na moje každodenné nosenie nebude ale sem tam si ju určite dám :-) Výdrž je priemerná. Mala som aj lepšie aj horšie voňavky od tejto ;-) Fľaštička je pekná a myslím, že nikoho neurazí :-)

Túto vôňu si môžte kúpiť v katalógu 9/2015 za 13,99 eur (50ml fľaštička)



Komentáre

  1. Tak to je skvělé, že jsi s ní tak spokojená, možná ji budu muset brzo u někoho očichat, protože sladké vůně miluju :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vypadá dobře! já miluju květinové vůně :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj:) Máš pěkný blog a ráda čtu tvoje články. Teprve začínám, ale byla bych velice ráda, kdyby ses podívala na můj blog, něco mi napsala, nebo nechala odběr. Byla bych moc ráda :)

    http://missbloggeress.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár :-)

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Lacná ale účinná dekoratívna kozmetika

Ahojte! Dnes si môžete v mojom článku prečítať o troch produktoch z dekoratívnej kozmetiky, ktoré som v poslednej dobe testovala.

Trio od Uriage

Ahojte! Dneska tu mám pre vás článok o troch produktoch značky Uriage,ktorú určite dobre poznáte. Táto značka sa vyznačuje tým, že ich produkty obsahujú termálnu vodu Uriage.

Blond vlasy bez žltých tónov - Top 3 silver šampóny

Ahojte! Už ste si určite všimli, že som si opäť vlasy prefarbila na blond. Ja mám rada takéto zmeny a vôbec sa im nebránim. Pravidelne si farbím vlasy na čierno a potom na blond už pár rokov. Koncom minulého roka som dostala chuť byť opäť blondínkou a momentálne sa už pomaly približujem ku farbe, akú chcem. So sťahovaním tmavej farby príde niekedy aj ten nechcený žltý efekt a tak mám doma vždy fialový šampón. Dneska vám predstavím top tri šampóny,ktoré sa zbavia žltých tónov.