streda, 11. februára 2015

Voňavky


Moje naj voňavky :-)


Doma ich mám pomerne dosť ale len dve sú také, ktoré zbožňujem dlhé roky a tie by som Vám aj chcela predstaviť.







Ako prvá je Calvin Klein IN2U for Her

Zloženie:

Hlava: Grapefruit, bergamot, lístky červenej ríbezle
Srdce: Cukrová orchidea, biely kaktus
Základ: Jantár, červený céder, vanilka
Charakteristika: Spontánna a sexi je vôňa, vytvorená pre tých, ktorí žijú prítomnosťou. Prepája svet muža a ženy.


Toľko k tomu čo som našla o nej napísane od výrobcu. A teraz moje dojmy.

Do tejto vôni som sa zamilovala na prvé ovoňanie. Asi krajšiu vôňu som ešte nenašla. Pozitívne je, že má dlhú výdrž. Každý kto ju u mňa zacíti tak mi ju chváli. Je jemná a nie je taká otravná. 
Kupujem si ju už dlhšie a ešte stále ma neomrzela. Podľa mňa sa hodí či už v lete alebo aj teraz v tomto zimnom počasí. Je taká svieža a stále ma nakopne ;-) 


Čítala som si o nej aj na nete a vyzerá, že je obľúbená či už u mladých ale aj u starších žien. 

Táto vôňa je moja stálica a nevymenila by som ju za inú ;-)
Takže za mňa veľké ÁNO ;-)





Druhou vôňou je Avon Bond Girl 007


Sexy vôňa v sexi flakóne, explózia zmyselnej ženskosti vystihnutá rafinovaným kokteilom zamatových kvetín, chladivej sviežosti a hrejivých drevín .

Rad: Parfémové a toaletné vody
Určené pre: Ženy
Kategória: kvetinovo-drevitá


Z Avonu si veľmi voňavky neobjednávam ale táto bola fakt krásna. Mám ešte doma jednú fľaštičku, ktorú som zohnala od jednej paní a tak som si pripomenula školské časy kedy som si ju objednávala. Je to taká osviežujúca zmes kvetín, ovocia a drevín. Nie je nejaká dotieravá a má dlhú výdrž. Jediná škoda je, že sa táto vôňa prestala vyrábať a predávať. Inak by som jej bola stále verná :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár :-)



blogger template by lovebird