streda, 4. februára 2015

Predstavenie

Ahojte.
Takže volám sa Zuzana. Mám 22 rokov. Pred časom som sa presťahovala spolu aj s manželom z Humenného do Čiech. 


Blog som si založila lebo mám niekedy neuveriteľnú potrebu sa zo všetkého vyrozprávať ;-) Takže tu budú sem tam príspevky z môjho života.

Plus by som chcela robiť nejaké recenzie na kozmetiku, keďže ma to veľmi baví.

Som vydatá od  júna 2014. S manželom si časom plánujeme rodinu. Momentálne sa zaoberáme inými vecami.

Mám psíka menom Nefrit. 


Bola som darčekom na Mikuláša (nar. 05.12) ;-) Takže som znamenie strelec.

Medzi moje záľuby patrí tanec, kozmetika, nakupovanie, čítanie a pozeranie filmov (hlavne hororov)

Ak by ste mali na mňa nejaké otázky kľudne mi napíšte na mail: zuzka.zelienkova@gmail.com



Momentálne to je asi tak všetko :-)


Follow my blog with Bloglovin

2 komentáre:

  1. dúfam,že sa ti v blogovaní bude dariť aj v budúcnosti ♥

    https://clodyteenmummy.wordpress.com/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :-)



blogger template by lovebird